Странице

четвртак, 27. август 2015.

Internet kupovina

Zdravo svima.
Za danas sam odlučila da sa vama podelim neka svoja iskustva sa kupovinom preko interneta.Pa da počnemo.

Charlie White


Ovaj parfem sam naručila sa NonStop Shopa i mogu vam reći da sam jako razočarana.Ja generalno jako volim Charlie parfeme,medjutim ovaj mi se nikako nije svideo(govorim o ovom primerku koji imam,inace kod originala mi je White jedan od najlepsih).Na sajtu je naznaceno da su svi parfemi originalni mada ne bih rekla.Cena je bila nekih 900 dinara+dostava.Preporučujem kupovinu SVEGA sa ovog sajta sem parfema,nisu bas najsigurniji.



Mystery and excellence


Naravno,Milica ne bi bila Milica kad ne bi napravila istu glupost dva puta(najmanje).Ponovo sam parfem naručila sa NonStop Shopa...Iskreno,za ovaj ne znam šta da mislim jer ga nikada ranije nisam ni na kome osetila.Isto je ispostvan dogovor tako da,prst gore za nonstop shop.
Cena je bila oko 800 dinara.

Pink sugar sensual

O da,savršenstvo u bočici.Ja ovu bebicu prosto obožavam ali o tome cu vam pisati u svojoj kolekciji parfema koju uskoro planiram da objavim.Ovaj parfem sam naručila sa sajta http://parfemizatebe.com/.Mogu samo da vam kažem da su jako brzi,više nego pouzdani i imali smo jako dobru saradnju.SVI parfemi sa njigovog sajta su originalni.Cena je bila 2240 dinara i dostava je besplatna.Zaista sve preporuke.


EOS

I opet jedno savršenstvo heheh..Njegovo veličanstvo sam naručila sa FB stranice Eos Srbija(https://www.facebook.com/evolutionofsmooth.srbija/app_208195102528120?ref=page_internal ).Cena je bila oko 600 dinara+dostava.Jedina mana je sto vrlo lako moze da se dogodi da im nestane proizvoda pa da morate da rezervšete u sledećoj turi ali inače su odlični.Sve preporuke.

VS-Body mist Mango temptation

Malo je reći da ga obožavam.Ovaj i druge VS proizvode možete naručiti na FB profilu Komsinica Sikret .Jako su brzi,bukvalno mi je paket stigao za manje od 24h.Mislim da je cena bila oko 1200+dostava.Sve preporuke od mene!

Knjige

Uglavnom knjige kupujem u knjižari-logično.Mada u poslednje vreme sam bila jako lenja tako da me je mrzelo i da se pomerim iz kuće tako da je Vulkanova online knjižara bila pravo rešenje.Cene su daleko povoljnije nego u knjižarama pa su sniženja išla čak i do 70%.Takođe su jako brzi,tako da me je kurir jako iznenadio kada se pojavio i pre najavljenor roka.Tako da,ukoliko ste lenji kao ja ili jednostavno nemate vremena Online knjižara Vulkan je pravo rešenje!


To je bilo to za danas.Nadam se da ste uživale i da sam vam barem malo pomogla i ukazala na neke sajtove/stranice koje biste trebale da posetite.Vidimo se uskoroo!! :))

Нема коментара:

Постави коментар